Понеділок, 23.12.2024, 01:04 | Головна | Реєстрація | Вхід | | Вітаю Вас Гость | RSS

Головна Наші новини Адміністрація сайту ЗНО, ДПА

Наша гордість Наш фотоальбом Наш форум Гостьова книга

Головне меню


Сайти класів школи
Сайт 4 - А класу
Сайт 6 класу
Блог 7 - А класу
Сайт 8 - А класу
Сайт 9 класу
Сайт 10 класу

Хочемо знати
Чи потрібен класу власний сайт?
Всього відповідей: 177

Міні-чат

Нам цікаво
Скажіть, будь-ласка, хто Ви
Всього відповідей: 485

Хочемо знати
Що Вас цікавить на нашому сайті
Всього відповідей: 406

Форма входу


Виховна система школи – це цілісна структура , яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.

Пріоритетним у виховній роботі школи є реалізація особистісно-орієнтованого підходу в виховному процесі, залучення молоді до національної та освітньої культури, збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління, виховання патріотизму, громадських якостей особистості, забезпечення педагогічних умов для виховання у школярів життєвої компетенції.

Виховна система школи – це спосіб життя учнівського колективу, всі компоненти якого підлягають певним цілям і забезпечують у процесі свого функціонування досягнення певного результату – певного розвитку моральних якостей особистості; це забезпечення умов активної  життєдіяльності вихованців, їхнього розвитку, формування кожного як особистості.

Головною метою виховної роботи в школі є формування у дітей прагнення до саморозвитку та самовдосконалення через впровадження технологій особистісно орієнтованої системи виховання та гуманізації виховного процесу; виховання громадянина України; виховання любові до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи; формування засад здорового способу життя; виховання любові до природи, вироблення навиків екологічної культури; виховання поваги до вчителів, старших, батьків; формування згуртованого та працездатного учнівського колективу.

Головна виховна мета, яку ставить перед собою колектив нашої школи - виховання соціально – активної, високоморальної, фізично розвиненої особистості.

Педагогічний колектив нашої школи вважає, що лише особистісно-орієнтованому вихованню під силу досягнення особистісно-розвивальні методи, бо воно спрямоване на усвідомлення вихованцями себе як особистості, на його вільне і відповідальне самовираження.

Виховну систему нашої школи можна умовно поділити на такі напрямки:

-          ціннісне ставлення до суспільства і держави;

-          ціннісне ставлення до людей;

-          ціннісне ставлення до природи;

-          ціннісне ставлення до мистецтва;

-          ціннісне ставлення до праці;

-          ціннісне ставлення до себе.

Усі ці напрямки тісно пов’язані між собою і мають спільну мету, але знаходять різні шляхи її досягнення.

Виховна робота школи здійснюється через такі види діяльності:

-          навчально – пізнавальна;

-          соціально – комунікативна;

-          ціннісно – орієнтаційна;

-          спортивно – оздоровча;

-          художньо – естетична;

-          громадсько – корисна;

-          трудова.

В основу нашої моделі виховної системи ми закладаємо загальнолюдські цінності:

-          людина;

-          здоровя;

-          праця;

-          творчість;

-          дружба, любов, гуманізм.

Виховання особистості здійснюється під впливом педагогічного колективу, учнівського колективу, сім’ї, громадськості.

Організація роботи з батьками у школі здійснюється за такими напрямками:

-                          обстеження матеріально – побутових умов проживання учнів;

-                          вивчення сімей, їхнього  мікросередовища, виховного впливу на дитину;

-                          залучення батьків у навчально–виховний процес;

-                          корекція виховної діяльності неблагополучних сімей, сімей, де виховуються діти схильні до правопорушень, допомога цим сім’ям, де виховуються діти – сироти, діти позбавлені батьківської опіки;

-                          формування педагогічної та правової культури сучасної сімї.

Звязок з батьками проводиться через відвідування сімей вдома, щоденники, листи запрошення на співбесіди з педпрацівниками школи та адміністрації.

Основною формою роботи з батьками є батьківські збори, на яких класні керівники та класоводи формують колективне усвідомлення за класний колектив, педагогічну культуру батьківської громадськості. Педагоги нашої  школи надають перевагу роботі з батьками на позитив: звертається увагу на позитивні досягнення  колективу учнів, кожної дитини зокрема. Негативні прояви поведінки учня  в індивідуальному порядку обговорюються з батьками, надаються педагогічні рекомендації, психологічні консультації практичним  психологом.

Важливим в організації роботи з батьками є робота  батьківського університету педагогічних знань, який формує педагогічну культуру батьківської громадськості.

Велику роботу в процесі родинного виховання проводить  практичний психолог шляхом індивідуальних бесід, психологічних консультацій , тестування , анкетування батьків, надається допомога педагогам у роботі з батьками та дітьми  з функціонально – неспроможних сімей, проводиться робота з дітьми   з девіантною поведінкою. Цікавими є тренінги для батьків учнів початкових класів «Гармонійні стосунки у сім’ї. Розвиток самостійності та відповідальності у дітей»,  рольові ігри, спрямовані на встановлення в сім’ях міцних зв’язків між дорослими і дітьми.

Для батьків організовують зустрічі з представниками кримінальної міліції в справах неповнолітніх, представниками служби сім’ї та молоді  Карлівської  райдержадміністрації. Кожен класний керівник проводить батьківські збори чотири рази на рік.

Велику роль у здруженні учнівського колективу та батьків відіграють родинні свята, сімейні творчі вистави, спортивні змагання «Тато, мама, я – спортивна сім’я»,  Дні відкритих дверей для батьків майбутніх першокласників, туристичні походи та екскурсії. У школі створено банк даних багатодітних малозабезпечених, функціонально – неспроможних сімей, неповних сімей, де дається характеристика сімї, акт обстеження побутових умов. Ведеться облік роботи з цими родинами. Таким чином спільна робота педагогічного колективу та батьківської громадськості підвищує ефективність навчально – виховного процесу, формує навички здорового способу життя як батьків так і дітей, сприяє духовному та фізичному розвитку учнів, організації дозвілля та оздоровлення, зміцнюються партнерські зв’язки між родинами учнів та школою з метою забезпечення єдності навчально–виховного процесу.

            Демократизація освіти, надання їй державно – національної спрямованості вимагають від психолого–педагогічної науки пошуку нових шляхів якісного вдосконалення виховання підростаючої особистості. Іде робота над створенням такої моделі вихованості людині, яка б дозволяла б їй оптимально вирішувати складні питання життєтворчої, успішно досягати індивідуальні й суспільні цілі. Особлива увага звертається на  розробку нових виховних технологій, які б забезпечували формування і розвиток у підростаючої особистості насамперед духовних здібностей як домінуючих і вирішальних для розвитку ціннісної системи людини.

            Кожна дитина має потребу в доброму ставленні, у заохоченні  до розвитку позитивних задатків і прагнень. Мета педагогів школи  - дати реалізуватися учневі, не вимагати неможливого, а коли дитина не справилася із поставленою задачею – ні в якому разі не принижувати її. Тільки підтримка з боку педагога, а не постійні непорозуміння й повчання.

            Виховні ситуації, які створюються у межах виховного процесу забезпечують розвиток такого рівня свідомості, який би спонукав дитину до самопізнання й само активності з тим, щоб вона могла стати творцем власного духовного багатого життя. А це означає, що вихователі створюють такі ситуації, у яких стосунки з дітьми будуються на врахуванні їхньої гідності і права бути особистістю.

Сайти вчителів школи
Сайт Ігнатова О.В.
Сайт Брижник О.Г.
Сайт Ігнатової Ю.І.
Сайт Пацули Л.В.

Друзі сайту
Сайт Карлівського РВО
Сайт ПОІППО
Сайт МОН України
Сайт "Увага! Шахраї в мережі"
Освітній портал "Педпреса"

ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКІВ
Математика [20]
Українська мова та література [5]
Фізика [6]
Образотворче мистецтво [1]

НОВІ МАТЕРІАЛИ

Що скажете
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 497

Відвідувачі сайту

Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz