01.06.2016
Настало довгоочікуване літечко. Для кожного воно заграло різними барвами, а для 15 учнів нашої школи воно ще й заговорило англійською, заспівало пісень іноземною мовою та стало розповідати цікаві історії.
З 1 червня радо відкрив свої двері мовний табір «Discovery». У ньому створені умови для розширення можливостей у оволодінні іншомовним спілкуванням, залучення дітей до неформального вивчення іноземної мови, з максимальним урахуванням їх особистісних потреб, у штучно створеному мовному середовищі. Саме неформальне спілкування в невеликих групах може мотивувати дітей до власного самоствердження та самореалізації.
* * * * * * * *
02.06.2016
Hooо…ray!!!Ура!!! Сьогодні День коронації королеви Єлизавети ІІ!! God save the queen!!
Вихованці табору та вчителі не могли лишитися осторонь цієї знаменної події. Цей день приніс багато цікавинок про Великобританію ,королівську родину, її минуле та сьогодення. Діти з захопленням переглянули фільм про коронацію Її Величності королеви, поринули в світ життя коронованої особи та її сім’ї, дізналися про обов’язки та захоплення монаршої особи.
* * * * * * * *
03.06.2016
Табір відкриває зміну
Цього дня всі вихованці табору зібралися на урочисте відкриття табірної зміни. Серед розмаїття загонів були також і ті, що відрізнялися англомовними назвами "Coca - Cola", "Bingo" та "Friends". Діти радо підтримували інших учасників ,а також вражали своїми талантами. Зокрема Даяна Чумаш заспівала пісню "My Friends". Всі аплодували і радо підспівували їй. Після загального знайомства загонів на дітей чекала весела дискотека.
Цього ж дня був проведений конкурс "Емблема на асфальті".Серед учасників мовного табору «Discovery» перемогла команда "Coca - Cola".
* * * * * * * *
07.06.
Магічні скарби іноземної мови.Традиції і звичаї.
Сьогодні юні англійці відправилися в захоплюючу подорож країною Treasure Island. Діти з радістю проходили різні квести та збирали мапу скарбів на зупинках : “FAIRY TALES”, “ABC”, “ANIMALS”, “SCHOOL”, “FOOD’’ ,“HOBBY”. На кожній зупинці вихованці табору виконували різноманітні завдання , співали пісень, повторювали лексику різної тематики , за допомогою міміки та жестів зображували тварин та світ своїх захоплень.