Четвер, 21.09.2017, 12:30 | Головна | Реєстрація | Вхід | | Вітаю Вас Гость | RSS

Головна Наші новини Адміністрація сайту ЗНО, ДПА

Наша гордість Наш фотоальбом Наш форум Гостьова книга

Головне меню


Сайти класів школи
Сайт 4 - А класу
Сайт 6 класу
Блог 7 - А класу
Сайт 8 - А класу
Сайт 9 класу
Сайт 10 класу

Хочемо знати
Чи потрібен класу власний сайт?
Всього відповідей: 130

Міні-чат

Нам цікаво
Скажіть, будь-ласка, хто Ви
Всього відповідей: 434

Хочемо знати
Що Вас цікавить на нашому сайті
Всього відповідей: 369

Форма входу


  Головна сторінка Мета квесту Завдання квесту Порядок виконання Нові горизонти ІКТ
  
 

«Мультимедійна анімація - шлях формування мовленнєвої компетенції при вивченні іноземних мов»


 

 
 
 
 

 

 

 

 

Посередній учитель викладає, хороший учитель пояснює,видатний вчитель показує, великий учитель надихає.

У.Уорд

 

 

Аніма́ція (з лат. anima — душа і похідного фр. animation — оживлення), мультипліка́ція (з лат. multiplicatio — розмноження, збільшення, зростання) — вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом зйомки послідовних фаз руху намальованих (графічна анімація) або об'ємних (об'ємна анімація) об'єктів.

 

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.

 

Термін «анімація» володіє досить широкими лінгвістичними межами, використовується в багатьох сучасних мовних культурах. Пояснення цьому феномену можна знайти в його етимології. «Анімація» (укр.), «animation» (англ.) походить від латинського кореня «anima», який має декілька самостійних значень: життєвий початок, життя, душа, розумне начало, дух. Відповідно дієслово «anima» означає оживляти, одушевляти, запалювати.

Вперше стосовно до сфери педагогіки термін «анімація» був ужитий вченим Ж. Дюмазедье, який визначив анімацію як «гасло трьох D»: delassiment (розслаблення), divertissement (розвага), developpement (розвиток).

Навчальна анімація – анімація, метою якої є сприяння навчанню.

Використання анімації, для допомоги учням розуміти і запам'ятовувати інформацію, стало популярнішим з появою потужних графічних орієнтованих комп'ютерів. Ці технології зробили анімацію більш легкою і надали можливість окремим педагогам – авторам робити свою анімацію без особливого досвіду. Вчителі більше не обмежені лише статичною графікою, тому що можуть легко конвертувати її в навчальну анімацію.

Часом анамації не вистачає освітньої ефективності. На те є декілька причин. Однією з можливих причин є те, що учень не може обробити представлену інформації адекватно. Наприклад, коли предмет складний, учні можуть бути перевантажені анімованими презентаціями. Це пов'язано з роллю зору та пізнання людини при обробці інформації. Наше людське сприйняття і когнітивна система мають обмежені можливості для обробки інформації. Якщо ці обмеження перевищені при використанні анімації, навчання може бути порушено. Наприклад, швидкість, з якою анімація відображає інформацію може перевищувати швидкість, з якою учень може обробляти її ефективно. Є ще одна пропозиція для вирішення проблем забезпечення користувача контролем за відтворенням анімації. Це – керована анімація, коли в учнів є можливість змінювати наприклад швидкість або напрямок анімації, або навіть вмикати додаткові коментарі.

              За матеріалами Вікіпедії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Сайти вчителів школи
Сайт Ігнатова О.В.
Сайт Брижник О.Г.
Сайт Ігнатової Ю.І.
Сайт Пацули Л.В.

Друзі сайту
Сайт Карлівського РВО
Сайт ПОІППО
Сайт МОН України
Сайт "Увага! Шахраї в мережі"
Освітній портал "Педпреса"

ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКІВ
Математика [20]
Українська мова та література [5]
Фізика [6]
Образотворче мистецтво [1]

НОВІ МАТЕРІАЛИ

Що скажете
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 468

Відвідувачі сайту

Copyright MyCorp © 2017 Зробити безкоштовний сайт з uCoz