Середа, 24.04.2024, 17:44 | Головна | Реєстрація | Вхід | | Вітаю Вас Гость | RSS

Головна Наші новини Адміністрація сайту ЗНО, ДПА

Наша гордість Наш фотоальбом Наш форум Гостьова книга

Головне меню


Сайти класів школи
Сайт 4 - А класу
Сайт 6 класу
Блог 7 - А класу
Сайт 8 - А класу
Сайт 9 класу
Сайт 10 класу

Хочемо знати
Чи потрібен класу власний сайт?
Всього відповідей: 177

Міні-чат

Нам цікаво
Скажіть, будь-ласка, хто Ви
Всього відповідей: 484

Хочемо знати
Що Вас цікавить на нашому сайті
Всього відповідей: 406

Форма входу


Сторінка адміністрації школи

Соціальний захист, збереження  та зміцнення здоров’я учнів.

Згідно із Законом України «Про охорону дитинства» , Національної програми «Діти України», обласною програмою «Діти Полтавщини» з метою соціального  захисту та всебічного розвитку особистості, захисту прав дитини, охорони здоров’я на засіданнях педради розглядалися питання:

-          Про організацію оздоровлення учнів школи (Протокол № 3 від 25.04.2008 р., Протокол № 3 від 29.05.2009 р., Протокол № 7 від 27.05.2004 р., Протокол № 3 від 26.05. 2010 р.)

-          Про стан роботи і забезпечення виробничої санітарії, техніки безпеки, охорони праці під час навчально – виховного процесу  (Протокол № 9 від 29.08.2008 р.)

-          Про аналіз дорожньо – транспортного травматизму (Протоколу № 9 від 29.08.2008 р., Протокол № 8 від 28.08.2009 р.)

-          Про стан гурткової роботи в школі (Протокол № 1 від 02.01.2009 р.)

-          Про роботу з техніки безпеки та попередження травматизму учасників – навчально – виховного процесу (Протокол № 8 від 28.08.2009 р.)

-          Про результати медичного огляду (Протокол № 1 від 04.01.2010 р.)

-          Про попередження виникнення нещасних випадків під час виховного процесу (Протокол № 3 від 26.05.2010 р.)

-          Про проведення роботи з попередження споживання алкогольних і слабоалкогольних напоїв, куріння тютюнових виробів серед неповнолітніх (Протокол № 3 від 26.05.2010 р.)

-          Про роботу колективу з соціального захисту учнів пільгових категорій та профілактики правопорушень ( Протокол № 1 від  04.01.2010 р.)

У школі створено і постійно поповнюється банк даних на дітей – сиріт, дітей, батьківської опіки (9 дітей), дітей з неблагополучних сімей (7), 4 учні, які стоять на внутрішньому обліку. Окремими є бази даних, на дітей з малозабезпечених сімей, багатодітних, сімей, які постраждали від аварії на ЧАЕС, інвалідів.

Діти різних категорій залучаються до участі у позакласних заходах, вони займаються у гуртках за інтересами, спортивних секціях.

Вагомою складовою виховної роботи в школі є підтримка і розвиток обдарованої молоді. Найактивніші у громадському житті, обдаровані учні з різних предметів, члени МАН. З метою заохочення адміністрацією школи відзначаються грамотами, дипломами, подяками, солодкими та цінними подарунками.

З метою виявлення та розвитку талантів у дітей У Карлівській ЗОШ І – ІІ ступенів № 3 діє мережа гуртків. (Додаток  13)

Педагогічний колектив вміло спрямовує виховну діяльність на розвиток особистої діяльності дитини, на розкриття талантів, нахилів, здібностей. З цією метою у Карлівській ЗОШ працюють гуртки: гурток «У ритмі пісні», спортивні, військово – патріотичні гуртки, «У світі мистецтва».

Учні беруть активну  участь і займають призові місця у конкурсах КВК, ЮІР,екологічних агітбригадах.

На виконання наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 04.06.2003 р.       №  263 «Про галузеву програму розвитку дорожнього руху та його безпеки в установах і закладах освіти на 2003 – 2007 р.р.» розпорядження голови облдержадміністрації від 29.04.2003 р. № 127 «Про обласні програму розвитку дорожнього руху та його безпеки на 2003 – 2007 р. р.» у школі складено маршрути руху дітей до школи, проводяться виховні години: «Пішоходи на дорозі», «Я керую транспортним засобом», конкурси малюнків «Безпека руху -  запорука життя», виступи агітбригади ЮІР, чергування вчителів під час підвозу учнів до мікрорайонів спиртозаводу та с.Солона Балка.

Традиційними у школі є тижні пожежної безпеки, під час яких учні відвідують пожежну частину, зустрічаються з працівниками СДПЧ – 24, проводяться конкурси малюнків «Вогонь – ворог чи друг?», творів «МНС сьогодні», «Що я знаю про правила поводження з вогнем».

Велика увага приділяється здоров’ю учнів. За організацію медичного обслуговування школярів відповідає шкільна медична сестра. Основними завданнями якої є: контроль за станом здоров’я школярів, організація і проведення імунопрофілактики, контроль за організацією харчування в школі, організація та проведення профілактичних оглядів учнів, проведення санітарно – освітньої роботи серед вчителів, школярів та їх батьків, пропаганда здорового способу життя, надання невідкладної допомоги дітям, контроль за проведенням  уроків фізичного виховання. Шкільний медпункт забезпечений необхідними препаратами першої медичної допомоги.

У вересні проводиться медичний огляд спеціалістами ЦРЛ учнів 1-11 класів. Виявлені патології в учнів повідомляються батькам і проводяться обстеження. Під особливим контролем перебуває диспансерна група, яка проходить медичну комісію в ЦРЛ, за наслідками якої дітям призначається протирецидивне лікування. Протягом року ці діти лікуються в обласній лікарні, санаторіях, у районній поліклініці.

З метою збереження фізичного і психічного здоров’я школярів медсестрою розроблено листи здоров’я, де зазначаються патологічні захворювання кожної дитини, група по фізвихованню. Знаходяться ці листи в класних журналах. Учні, які за підсумками медогляду  потрапляють до спеціальної медичної групи, під час уроків фізичної культури виконують вправи відповідно до їх стану здоров’я. У школі навчається 5 дітей  - інвалідів, з них на індивідуальному навчанні – 2 учні.

Щоденно медичною сестрою школи здійснюється нагляд за якістю та строками використання продуктів харчування та видачі страв.

Харчоблок забезпечений холодильним і технологічним обладнанням, посудом, дезінфікуючими засобами, проточною гарячою і холодною водою. Працівники харчоблоку проходять медогляд згідно вимог. Продукти, які використовуються для приготування страв, мають сертифікати якості.

Розроблено примірне меню, затверджене СЕС. Безкоштовно харчуються учні  з малозабезпечених сімей, діти – сироти та діти ,позбавлені батьківського піклування.

Згідно вимог кожен учень початкових класів має санітарний пакет (мило та серветки), 5 – 11 класи серветки. На батьківських зборах розглянуто питання організації харчування в школі та заборону вживати продукти, які містять канцерогени, харчові добавки.

З метою підвищення рівня санітарно – освітньої роботи серед  дітей з боку вчителів, медперсоналу, батьків з питань гігієни харчування, дотримання особистої гігієни проводяться виховні години, лекції відповідної тематики. Розроблено ряд заходів з профілактики захворювань на вірусний гепатит, туберкульоз, СНІД, грип та гострих респіраторних інфекцій, проблеми наркоманії та алкоголізму.

Систематично перед осінніми, зимовими, весняними та літніми канікулами вчителями школи проводяться інструктажі з техніки безпеки, пожежної безпеки, поводження біля водойм, з електроприладами, вибуховими речовинами, на дорозі. Відомості заносяться у відповідні журнали. Перед кожним походом, чи екскурсією адміністрацією школи проводяться інструктажі із вчителями та із учнями, щодо дотримання техніки безпеки, та недопущення травматизму. На нарадах, педагогічних радах проводиться аналіз стану дитячого травматизму в побуті та під час навчально – виховного процесу.

У школі на кожному поверсі є план евакуації під час надзвичайних ситуацій, обладнані куточки ЦО, дорожнього руху, пожежної безпеки, безпеки життєдіяльності. Традиційним є проведення щороку Дня ЦО.

Вагомим у вихованні в учнів потреби у здоровому способі життя є тиждень боротьби зі СНІДом, який проводиться у рамках Місячника правової  роботи.

Запобігання появі і боротьба з захворюванням  на ВІЛ/СНІД, є одним з важливих завдань профілактичної роботи, спрямованої на протидію поширенню епідемії. Невід’ємною  складовою подолання епідемії і її негативних наслідків є профілактика ВІЛ інфекції/СНІДу серед учнів школи .

У школі щороку проводяться тижні боротьби зі СНІДом в рамках якого організовуються виставки – конкурси малюнків, санбюлетнів «Світ без наркотиків та СНІДу», виставки літератури та газетно – журнальних публікацій, написані  диктанти на тему: «СНІД: час бити тривогу», за графіком проведені виховні години на теми:  «Знайти правду про ВІЛ інфекцію і СНІД», тренінгові заняття для учнів 9 – х класів «Керуй своїм життям! ВІЛ – інфекція, СНІД». Учні 10 -11 класів взяли участь на тему «Написання листа однокласнику».

На виконання Законів України «Про освіту», «Про фізичну культуру і спорт», Указу Президента України від 04.07.2005 р. № 4013 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 18.08.2005 р. «Про виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України щодо забезпечення доступу до якісної освіти», Національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті (347/2002), Цільової комплексної програми «Фізичне виховання – здоров’я нації» (963а/98) та з метою зміцнення здоров’я запобігання антисоціальних проявів серед учнівської молоді педагогічним колективом Карлівської ЗОШ І –ІІІ ступенів № 3 проведено роботу направлену на виховання відповідального ставлення до власного здоров’я, формування у дітей навичок здорового способу життя, оптимізації режиму навчально – виховного процесу, активізації фізкультурно – оздоровчої та спортивно – масової роботи всіх ланок. Постійно проводяться фізкультурні хвилинки, паузи під час навчального процесу молодшої та середньої ланки, фізкультурно – оздоровчі та спортивно – масові заходи: «Веселі старти», «Козацькі забави», «Тато, мама я – спортивна сім’я», два рази на рік проводяться Дні туризму та здоров’я, постійними є туристичні походи, фестивалі «Нащадки козацької слави», залученими до якого є учні 5 – 11 класів. Щороку стан спортивно – масової роботи аналізується на нарадах, педрадах, засіданнях методоб’єднань  учителів фізичного виховання та класних керівників. У період літньої оздоровчої кампанії 2010 року в школі працював оздоровчий табір «Веселка» - 52 учнів. Походами та екскурсіями було охоплено 345 учнів. Особлива увага приділялася відпочинку дітей, що постраждали від аварії на ЧАЕС, малозабезпечених сімей, дітей, схильних до правопорушень, позбавлених батьківської опіки, обдарованих дітей.
Сайти вчителів школи
Сайт Ігнатова О.В.
Сайт Брижник О.Г.
Сайт Ігнатової Ю.І.
Сайт Пацули Л.В.

Друзі сайту
Сайт Карлівського РВО
Сайт ПОІППО
Сайт МОН України
Сайт "Увага! Шахраї в мережі"
Освітній портал "Педпреса"

ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКІВ
Математика [20]
Українська мова та література [5]
Фізика [6]
Образотворче мистецтво [1]

НОВІ МАТЕРІАЛИ

Що скажете
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 497

Відвідувачі сайту

Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz