Субота, 20.04.2024, 15:55 | Головна | Реєстрація | Вхід | | Вітаю Вас Гость | RSS

Головна Наші новини Адміністрація сайту ЗНО, ДПА

Наша гордість Наш фотоальбом Наш форум Гостьова книга

Головне меню


Сайти класів школи
Сайт 4 - А класу
Сайт 6 класу
Блог 7 - А класу
Сайт 8 - А класу
Сайт 9 класу
Сайт 10 класу

Хочемо знати
Чи потрібен класу власний сайт?
Всього відповідей: 177

Міні-чат

Нам цікаво
Скажіть, будь-ласка, хто Ви
Всього відповідей: 484

Хочемо знати
Що Вас цікавить на нашому сайті
Всього відповідей: 406

Форма входу


Сторінка адміністрації школи

Внутрішньошкільний контроль за діяльністю навчального закладу

   Вироблення й прийняття управлінських рішень – основна процедура в діяльності адміністрації школи, яка визначає весь подальший хід процесу управління, суттєво впливає на результати діяльності школи та її імідж. У своїй практиці директор школи та його заступники застосовують таку технологію прийняття рішень, яка включає діагностування проблеми, накопичення інформації, розробку альтернативних варіантів, їх оцінювання й прийняття управлінського рішення.
  
   З 2008 року педагогічний колектив працює над реалізацією педагогічної проблеми «Вдосконалення навчально – виховного процесу на основі реалізації компетентнісно – орієнтованого підходу». Керівники школи разом із методичними об’єднаннями розробили стратегію впровадження основних ідей проблеми, спрогнозували результати, причому з урахуванням демократичних принципів управління ці процеси йшли знизу (учитель – шкільні методоб’єднання – нарада при директорові – педрада).з проблеми виділено декілька мікропроблем:
- Компетентнісно-орієнтовна модель навчально–виховного процесу;
- формування через навчально–виховний процес ключових компетентностей школярів;
- упровадження в навчально–виховний процес педагогічних технологій;
- моніторинг якості освіти.
  
   Кожну з цих проблем детально вивчено, сплановано шляхи її реалізації за схемою (організаційні заходи на її виконання, підготовка кадрів до її реалізації через методичну роботу, процеси контролю за ходом утілення, аналіз результатів і прийняття рішень, які допомагають вивчати нові проблеми на навчальний рік.
  
   Такий підхід до управління навчальним закладом робить його системним, ефективним, дієвим, а рішення, що приймаються в ході реалізації поставлених завдань, життєві й доступні для педагогічного колективу.
   Шляхом управлінських рішень щодо вирішення цієї проблеми на найближчі роки було визначено:
- Створення умов для індивідуальної роботи вчителів на персональному комп’ютері (окремий кабінет із комп’ютерами).
- Організація навчання вчителів роботі на ПК.
- Створення творчої групи вчителів із цієї проблеми.
- Навчання творчої групи вчителів ІКТ, апробація електронних засобів навчання.
- Створення мультимедійних презентацій учителями й учнями.
- Створення опорних конспектів із математики, інформатики, української мови з використанням ІКТ.
- Проведення відкритих уроків, класних годин, батьківських зборів із використанням ІКТ.
- Поширення досвіду творчої групи серед інших учителів.
- Створення банку електронних засобів навчання.
- Створення умов для роботи в Інтернеті: підключення до мережі й оплати за рахунок благодійних внесків.
- Проведення педради «Формування нових підходів щодо створення сучасних форм навчання на базі існуючих інформаційно–комунікаційних технологій».
  
   На засіданні педагогічної ради було підведено підсумки роботи із зазначеної проблеми, проаналізовано ефективність цього управлінського рішення й вирішено:
- Винести подяку вчителям за підготовку матеріалів до педради.
- Застосовувати на уроках як традиційні навчальні матеріали (книги, відеофрагменти), так і мультимедійні матеріали на основі ІКТ.
- Використовувати у викладанні навчальних предметів мультимедійні презентації.
- Поповнити шкільний банк електронних засобів навчання новими розробкам, систематизувати їх за темами й класами.
- Провести відкриті уроки з використанням ІКТ.
- Учителям, що будуть атестуватися у 2010 – 2011 н.р., провести відкриті уроки в системі особистісно-орієнтованого навчання з використанням інформаційно–комунікаційних технологій.

   Стратегічне управління школою передбачає як визначення довгострокових цілей управлінського й педагогічного процесів, так і поступове здійснення суб’єктами управління управлінських рішень. Відповідно в перспективному плані передбачено такі види роботи над зазначеною проблемою:
- Подання педагогами школи матеріалів із використанням інформаційно - комунікаційних технологій на ярмарку педагогічних технологій.
- Навчання вчителів школи правилам користування пошуковими сайтами й використання баз даних освітніх порталів.
- Застосування комп’ютерної методики й способів адаптивного управління для відслідковування діяльності учнів, учителів, заступників директора та школи вцілому.
- Забезпечення активізації самоаналізу й саморегуляції діяльності з боку педагогів шляхом використання комп’ютерної кваліметричної моделі діяльності вчителя (аналітичної, педагогічної, професійної).
- Використання комп’ютерної кваліметричної моделі під час атестації педагогічних працівників.
- Тестування педагогічних працівників, що будуть атестуватися у наступному році, з метою з’ясування рівня оволодіння ними вміннями роботи в інтернеті.

   Наслідком прийняття управлінських рішень є:
- Позитивна динаміка росту показника оволодіння вчителями роботою з ПК (за результатами анкетування 78 % вчителів володіють ІКТ).
- Проведення більшої кількості уроків, виховних годин, позакласних заходів із використанням інформаційно–комунікаційних технологій.
- Створення педагогами й учнями власних електронних засобів навчання, проведення мультимедійних презентацій.
- Підвищення активності всіх учасників зхагальноосвітнього процесу.
- Підвищення якості роботи кожного педагогічного працівника та якості навчання учнів.

   Інтегративним результатом цих заходів є позитивна динаміка задоволеності учнів, батьків, учителів, громадськості, органів управління освіти процесом і результатами діяльності школи.

   Таким чином, під «процесом прийняття управлінського рішення» ми розуміємо процес, який починається з констатації винекнення проблемної ситуації та завершується вибором рішення, що спрямоване на її усунення, його виконанням і аналізом результатів.
Сайти вчителів школи
Сайт Ігнатова О.В.
Сайт Брижник О.Г.
Сайт Ігнатової Ю.І.
Сайт Пацули Л.В.

Друзі сайту
Сайт Карлівського РВО
Сайт ПОІППО
Сайт МОН України
Сайт "Увага! Шахраї в мережі"
Освітній портал "Педпреса"

ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКІВ
Математика [20]
Українська мова та література [5]
Фізика [6]
Образотворче мистецтво [1]

НОВІ МАТЕРІАЛИ

Що скажете
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 497

Відвідувачі сайту

Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz