Понеділок, 23.12.2024, 10:15 | Головна | Реєстрація | Вхід | | Вітаю Вас Гость | RSS

Головна Наші новини Адміністрація сайту ЗНО, ДПА

Наша гордість Наш фотоальбом Наш форум Гостьова книга

Головне меню


Сайти класів школи
Сайт 4 - А класу
Сайт 6 класу
Блог 7 - А класу
Сайт 8 - А класу
Сайт 9 класу
Сайт 10 класу

Хочемо знати
Чи потрібен класу власний сайт?
Всього відповідей: 177

Міні-чат

Нам цікаво
Скажіть, будь-ласка, хто Ви
Всього відповідей: 485

Хочемо знати
Що Вас цікавить на нашому сайті
Всього відповідей: 406

Форма входу


  Головна сторінка Мета квесту Завдання квесту Порядок виконання Нові горизонти ІКТ
  
 

«Ментальні карти як засіб візуалізації навчального матеріалу та управління знаннями»


 

 
 
 
 

 

 

 

 

      «Слова або інші засоби мови, промовлені або написані, напевне, не відіграють значної ролі в процесі мислення. Фізичною сутністю, що функціонує як елемент мислення, є певні знаки і більш-менш чіткі образи, які можуть добровільно відтворюватися або комбінуватися».

Альберт Ейнштейн

 

      Ма́па думо́к або ма́па па́м'яті, ро́зуму (англ. Mind map, пол. Mapa myśli) — діаграма, на якій відображають слова, ідеї, завдання, або інші елементи, розташовані радіально навколо основного слова або ідеї. Використовуються для генерування, відображення, структурування та класифікації ідей і як допоміжний засіб під час навчання, організації, розв'язання проблем, прийняття рішень та написання документів.

      Мапи думок добре підходять для збирання ідей та мозкового штурму, оскільки кожне ключове слово може мати асоціації з іншими. Завдяки таким асоціаціям можна створювати великі та розгалужені мапи розуму. На відміну від звичайного мозкового штурму, під час якого отримується множина невпорядкованих ідей, які згодом впорядковуються, застосування мап розуму сприяє утворенню мережевих структур від самого початку. Мапи думок можуть також бути документацією результатів мозкового штурму.

За матеріалами Вікіпедії

 

 

      Ідея Mind Maps полягає в наступному: перевести інформацію з будь-якого вигляду (думки у вашій голові чи інший носій інформації) в зручну для роботи форму. Ця ідея широко описана Т. Бьюзеном. Опрацювавши велику кількість інформації по роботі мозку, теорії навчання, психології, медицині, він дійшов наступного висновку: для того, щоб процес роботи з інформацією був ефективним, її треба записувати у формі деревоподібної структури зі своїми законами і правилами. Така форма робить роботу мозку щодо вирішення описаної задачі максимально ефективною. При цьому використовується потенціал як лівої півкулі (графічні знаки, символи), так і правої (образні картини, колір).

      На відміну від лінійного тексту, інформація набуває більш візуального вигляду, на чому засновані всі техніки запам’ятовування інформації (мнемотехніки). Користуючись такою формою подання інформації, вона запам’ятовується краще і зберігатиметься у багато разів довше, ніж при лінійному записі на письмі. 

 

Джерело: zhyvo.in.ua

  

  

Сайти вчителів школи
Сайт Ігнатова О.В.
Сайт Брижник О.Г.
Сайт Ігнатової Ю.І.
Сайт Пацули Л.В.

Друзі сайту
Сайт Карлівського РВО
Сайт ПОІППО
Сайт МОН України
Сайт "Увага! Шахраї в мережі"
Освітній портал "Педпреса"

ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКІВ
Математика [20]
Українська мова та література [5]
Фізика [6]
Образотворче мистецтво [1]

НОВІ МАТЕРІАЛИ

Що скажете
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 497

Відвідувачі сайту

Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz