Середа, 18.10.2017, 16:54 | Головна | Реєстрація | Вхід | | Вітаю Вас Гость | RSS

Головна Наші новини Адміністрація сайту ЗНО, ДПА

Наша гордість Наш фотоальбом Наш форум Гостьова книга

Головне меню


Сайти класів школи
Сайт 4 - А класу
Сайт 6 класу
Блог 7 - А класу
Сайт 8 - А класу
Сайт 9 класу
Сайт 10 класу

Хочемо знати
Чи потрібен класу власний сайт?
Всього відповідей: 131

Міні-чат

Нам цікаво
Скажіть, будь-ласка, хто Ви
Всього відповідей: 436

Хочемо знати
Що Вас цікавить на нашому сайті
Всього відповідей: 370

Форма входу


  Головна сторінка Мета квесту Завдання квесту Порядок виконання Нові горизонти ІКТ
  
 

«Формування системного погляду на історичні та біографічні процеси за допомогою ІКТ. Стрічка часу.»


 

 
 
 
 

 

 

 

Методичні рекомендації щодо використання «стрічок часу» в освітньому процесі

      Одним із популярних засобів підвищити ефективність навчання, удосконалити та модернізувати зміст матеріалу є онлайн-сервіси, зокрема ті, що дозволяють користувачам створювати стрічки часу. Однак, незважаючи на різноманіття праць щодо візуалізації навчальної інформації, «стрічкам часу» не приділено достатньої уваги. Більшість педагогів не розуміють педагогічних можливостей часових шкал, й тим самим вони так і залишаються здебільшого незасвоєними та незатребуваними. Також слід звернути увагу на певні перешкоди, що стримують застосування педагогами технологій Веб 2.0, зокрема стрічок часу, у професійній діяльності, а саме:

– невисокий рівень їх мотивації та ІКТ-компетенції;

– недостатня методична підтримка (необізнаність щодо існуючих веб-ресурсів для створення стрічок часу, майже відсутні описи організації роботи з ними, їх педагогічних переваг та недоліків тощо);

– високий ступінь трудовитрат вчителів на організацію і підтримку навчального процесу;

– несформованість необхідних практичних навичок і досвіду роботи з ними.

      Створення хроніки – це універсальний спосіб систематизувати будь-яку інформацію. Нові інструменти об'єднують на одній сторінці текстові коментарі, аудіо-, відеоматеріали, фотографії, гіперпосилання в хронологічному порядку і завжди розповідають унікальну історію. За рахунок наочного представлення подій полегшується запам'ятовування матеріалу для «візуалів».

      Існують стрічки часу різних типів відповідно до особливостей їх використання у освітньому процесі та найбільш популярних веб-ресурси для їх створення, яких у мережі Інтернет досить багато: TimeRime, TimeToast, Capzles, Tiki-Toki тощо. Необхідно акцентувати увагу на тому, що у кожному із зазначених сервісів «стрічок часу» є певний набір інструментів, які можна застосовувати у освітньому процесі, деякі з них мають безкоштовну пробну версію. Педагог завжди має можливість обрати потрібний сервіс із урахуванням вікових особливостей учнів і мети навчального заняття або виховного заходу. Загалом процес створення стрічок часу є досить простим, доступним.

      У першу чергу, такий вид діяльності може бути корисними для учителів історії, географії, літератури, інформатики, де періодизація й зіставлення подій є одним з об'єктів вивчення. Застосування даного методичного прийому важливо на різних етапах уроку, для організації самостійної пошукової діяльності, під час підготовки учнів до ЗНО. Крім того, стрічки часу доцільно використовувати як допоміжний інструмент під час проведення виховних заходів, наприклад, присвячених історії свого міста, подіям, які пов’язані з культурою та розвитком країни тощо.

      Пропонуємо розроблені заздалегідь «стрічки часу» для демонстрації навчального матеріалу. На початковому етапі роботи зі стрічками часу доцільно пропонувати учням різноманітні завдання, наприклад: пошук та доповнення пропущених даних на шкалі, планування проектів різної складності, структурування і опрацювання інформації, розробки презентації, тайм-менеджменту тощо. Вищим ступенем креативності та залучення до вирішення заданої професійної проблеми є завдання на самостійне або колективне створення власної шкали часу.

Приклад стрічки часу

1.Приклад для використання технології Стрічка часу за темою «Незалежна Україна»

cdn.knightlab.com/libs/

2
.Приклад для використання технології Стрічка часу за темою «Революція Гідності»

cdn.knightlab.com/libs/
 

 

  

Сайти вчителів школи
Сайт Ігнатова О.В.
Сайт Брижник О.Г.
Сайт Ігнатової Ю.І.
Сайт Пацули Л.В.

Друзі сайту
Сайт Карлівського РВО
Сайт ПОІППО
Сайт МОН України
Сайт "Увага! Шахраї в мережі"
Освітній портал "Педпреса"

ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКІВ
Математика [20]
Українська мова та література [5]
Фізика [6]
Образотворче мистецтво [1]

НОВІ МАТЕРІАЛИ

Що скажете
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 468

Відвідувачі сайту

Copyright MyCorp © 2017 Зробити безкоштовний сайт з uCoz